Hoe kunnen we u helpen?

Plaats uw producten in uw digitale winkelmandje via de ‘winkelwagenknop’. In het overzicht van producten verschijnt deze knop op de afbeeldingen; op de productpagina’s ziet u een duidelijke ‘winkelwagenknop’.

Wanneer u de bestelling plaatst met uw account, gaat dit sneller, omdat uw gegevens al bekend zijn bij ons. Geen account? Ook zonder account kunt u gemakkelijk bestellen, dan kunt u zelf uw gegevens invullen.

De meeste bestellingen met verse producten kunt u de volgende dag afhalen in onze winkel. In het afrekenproces wordt u eerst gevraagd in welke Meinardi winkel u wilt afhalen (Winschoten of Noordbroek). Vervolgens kunt u een beschikbare afhaaldatum selecteren, daarna kiest u uw afhaal tijd.

U kunt uw bestelling gemakkelijk via iDeal betalen. Bestellingen om af te halen dienen vooraf met iDeal te zijn betaald. Enkel geslaagde bestellingen worden door ons verwerkt.

Wanneer u de juiste producten in uw winkelwagentje heeft geplaatst, kunt u naar de afrekenpagina. Hier vult u al uw gegevens in, en kunt u desgewenst een account aanmaken. 

Vervolgens kiest u de Meinardi winkel naar keuze waar u wilt afhalen (Winschoten of Noordbroek). 

Hierna kiest u de datum. Daarna kunt u een keuze maken uit de beschikbare tijdvakken.

Wanneer al uw gegevens zijn ingevuld kunt u gaan afrekenen via iDeal. In de meeste gevallen zal de betaling probleemloos verlopen, maar het kan altijd voorkomen dat het niet in één keer lukt.

Betaalstatus is open
U komt vanuit iDeal terug op onze website, en ziet de melding dat er nog geen definitieve betaalstatus is. 

Betaling is mislukt, u komt terug op de website
U komt terug op onze website, en ziet direct de mogelijkheid om opnieuw via iDeal af te rekenen. U kunt dit nu rustig opnieuw doorlopen om uw bestelling te betalen.

Betaling is mislukt, maar u komt niet meer terug op onze website
Neemt u contact op met de klantenservice van Meinardi tijdens openingstijden of stuur een mail naar info@bijmeinardi.nl.

In alle gevallen is het raadzaam om via de app of internetbankieren-omgeving van uw bank te bekijken of er een afschrijving heeft plaatsgevonden. Mocht die wel hebben plaatsgevonden, stuur dan een mailtje naar info@bijmeinardi.nl om ons hierop te attenderen.

Wanneer u een bestelling heeft geplaatst via onze website om af te halen, heeft u een tijdvak geselecteerd. Het kan uiteraard voorkomen dat u niet op tijd kunt zijn die dag om af te halen, dat is geen probleem. Uw bestelling blijft tot sluitingstijd die dag gekoeld voor u gereserveerd staan.